پکیج آموزش زنان

پکیج آموزش زنان

زَن یک انسان بالغ ماده است. عموماً دختری را که دوران بلوغ و نوجوانی خود را تمام کرده و به سنی که در اکثر فرهنگ‌ها و جوامع معمولاً ۱۸ سالگی می‌باشد برسد را زن گویند اما این تعریف می‌تواند در هر فرهنگ، جامعه، تمدن یا قانون متفاوت باشد. واژهٔ دختر برای انسان نابالغ ماده و فرزند ماده و گاهی در زبان عامیانه برای زنان جوان به کار برده می‌شود. در فارسی واژه‌های «بانو»، «خانم» و در قدیم «خاتون» برای اشاره محترمانه به زن کاربرد دارند. همچنین واژهٔ زن یک نام همگانی برای اشاره به انسان ماده است مانند «حقوق زنان». به‌طور معمول یک زن توانایی بارداری و زایش دارد. به زن دارای فرزند مادر گویند.

پکیج آموزش زنان به آموزش مسائل مختلف در این حوزه می‌پردازد. امید است کاربران پزشک آموز پس از گذراندن این دوره، بتوانند بخش اعظمی از نیازهای خود را برآورد نمایند.

 

سرفصل و رئوس مطالب:

  • گایدلاین های ASCO و مطالعه موردی
  • سرطان سرویکس (HPV)
  • تنظیم گرهای انتخابی گیرنده استروژن (SERMs)
  • عفونت های منتقله جنسی(STIs) : زخم، سیفلیس، و هرپس سمپلکس تناسلی
  • آناتومی و فیزیولوژی تولید مثل در دختران
  • بلوغ زودرس
  • وولوواژینیت غیر‌اختصاصی و چسبندگی لابیا‌ها
  • وولوواژینیت
  • تکنولوژی کمکی تولید مثل
  • AUB : علل بر اساس گروه های سنی
  • AUB : ارزیابی های تشخیصی و مطالعات موردی
  • جلوگیری از بارداری

 

این پکیج برای چه کسانی مفید است:

  • پزشکان، پرستاران
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان پزشکی
  • دانشجویان علوم پایه

 

برای مشاهده ویدیو هایی بیشتر میتوانید به صفحه دوبله شده پزشک آموز مراجعه نمایید.

معرفی دورهنمایش رایگان

گایدلاین های ASCO و مطالعه موردی

6دقیقه

سرطان سرویکس (HPV)

4دقیقه

تنظیم گرهای انتخابی گیرنده استروژن (SERMs)

5دقیقه

عفونت های منتقله جنسی(STIs) : زخم، سیفلیس، و هرپس سمپلکس تناسلی

9دقیقه

آناتومی و فیزیولوژی تولید مثل در دختران

3دقیقه

بلوغ زودرس

8دقیقه

وولوواژینیت غیر‌اختصاصی و چسبندگی لابیا‌ها

3دقیقه

وولوواژینیت

2دقیقه

تکنولوژی کمکی تولید مثل

9دقیقه

AUB : علل بر اساس گروه های سنی

5دقیقه

AUB : ارزیابی های تشخیصی و مطالعات موردی

9دقیقه

جلوگیری از بارداری

8دقیقه

میل، تحریک و ارگاسم

4دقیقه

هیرسوتیسم: تشخیص های افتراقی، ارزیابی و مدیریت

8دقیقه

هایپرپرولاکتینمی : علل و مدیریت

10دقیقه

هایپرتیروئیدیسم و هیپوتیرئیدیسم : علائم و نشانه ها

7دقیقه

اختلال جنسی در خانم‌ها

5دقیقه

استئوپروز در خانم‌ها

12دقیقه

غربالگری سرطان سینه در خانم‌ها

10دقیقه

سرطان کولورکتال (CRC) در خانم‌ها

5دقیقه

استئوپروز ثانویه و DEXA

4دقیقه

درمان جایگزینی هورمونی

6دقیقه

یائسگی: علائم، نشانه ها و مدیریت

6دقیقه

خونریزی پس از یائسگی

5دقیقه

پیش‌یائسگی

6دقیقه

درد مزمن لگن

5دقیقه

بارداری نابجا : تعریف و درمان

8دقیقه

آزار جنسی

7دقیقه

وضعیت‌های خوش‌خیم ژنیکولوژیک

5دقیقه
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 فروش
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج آموزش زنان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال محصول

قیمت دوره

184,000 تومان

پکیج آموزش زنان

طول مدت تحصیلی دستیاری در این رشته چهار سال تمام است. آموزش دستیاران در حیطه های دانشی، نگرشی و مهارتی است. بهترین پروفسوز زنان و زایمان در تهران پس از گذراندن دوره تخصصی به منظور افزایش  علم و آگاهی خود در یک مقطع فوق تخصصی

مراقبت و درمان سرپایی

مراقبت های سرپایی مربوط به انواع بیماری های زنان شامل مواردی مانند حفظ سلامت، پیش گیری از بیماری ها، تشخیص، درمان، پیگیری، مشاوره و ارجاع در صوزت نیاز است.

مراقبت و درمان بستری و جراحی

در این روش درمان فاکتورهای مهمی مثل انتخاب

پزشکان این رشته در طول دوران دستیاری باید در مواردی مانند ژینکولوژی در موارد خوش خیم، مشاوره های پیش از بارداری، جراحی دوران حاملگی، مراقبت های لازم در طول دوران بارداری و هنگام زایمان، مراقبت های پس از زایمانف اختلالات دستگاه اداراری تناسلی و پستان، مراقبت از بیماران بدحال، پروسیجر سرپایی، پروستیجر جراحی، ژینکولوژی پایه در کودکان و نوجوانان، اختلالات مربوط به بلوغ، قاعدگی، نازایی، یائسگی، غدد درون ریز و سرطان های ژینکولوژیک، نگرش و مهارت لازم را کسب کنند.

لازم نیست برای روز بعد یا روزهای بعد صبر کنید تا مراقبت های درمانی مورد نیاز خود را به دست آورید. می‌توانید نوبت خود را در یک چشم بر هم زدن به صورت آنلاین در درمانکده رزرو کنید. تیم درمانکده پس از بررسی نیازهای بیماران و پزشکان، امکان نوبت دهی بهترین دکتر زنان زایمان و نازایی تهران را در سایت خود فراهم کرده است.

رﺷﺘﻪ زﻧﺎن و زاﯾﻤﺎن ﯾﮑﯽ از رﺷﺘﻪ ﻫﺎي ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺑﺎﻟﯿﻨﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﭘﯿﺶ ﮔﯿﺮي ، ﺗﺸﺨﯿﺺ ، درﻣﺎن و ﭘﯽ ﮔﯿﺮي ﺑﯿﻤﺎري ﻫﺎي دﺳﺘﮕﺎه ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺜﻞ زﻧﺎن و ﺑﯿﻤﺎرﯾﻬﺎي ﭘﺴﺘﺎن ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ اﯾﻦ رﺷﺘﻪ ، و ﻋﻮاﻣﻠﯽ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺳﻼﻣﺖ اﯾﻦ اﻋﻀﺎء ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﯽ ﮔﺬارد ؛ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﻪ ﻣﺮاﻗﺒﺖ و ﻣﺪاﺧﻠﻪ ﻃﺒﯽ و ﺟﺮاﺣﯽ ﻣﻨﺎﺳﺐ در ﺣﯿﻦ ﺑﺎرداري و زاﯾﻤﺎن ﻃﺒﯿﻌﯽ و ﻋﺎرﺿﻪ دار ﻣﯽ ﭘﺮدازد

ﻣﺘﺨﺼﺺ زﻧﺎن و زاﯾﻤﺎن ﭘﺰﺷﮑﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻌﺪ از ﮔﺬراﻧﺪن دوره دﺳﺘﯿﺎري و ﮐﺴﺐ ﺗﺨﺼﺺ ﻣﺮﺑﻮط ، داراي داﻧﺶ و ﻣﻬﺎرت ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻃﺒﯽ و ﺟﺮاﺣﯽ ﺑﺮاي ﭘﯿﺸﮕﯿﺮي ، ﺗﺸﺨﯿﺺ و اداره – management – ﻃﯿﻒ وﺳﯿﻌﯽ از ﺷﺮاﯾﻄﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺳﻼﻣﺖ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺜﻞ زﻧﺎن ، ﭘﺴﺘﺎن ، ﺑﺎرداري و پکیج آموزش زنان ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﯽ ﮔﺬارد . ﻣﺘﺨﺼﺺ اﯾﻦ رﺷﺘﻪ ﻋﻼوه ﺑﺮ اراﺋﻪ آﻣﻮزش ، ﻣﺸﺎوره و ﻣﺮاﻗﺒﺖ ﻫﺎي ﺑﺎﻟﯿﻨﯽ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎران در ﻣﻮارد ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ زﻧﺎن و ﻣﺎﻣﺎﯾﯽ در ﺣﺎﻻت ﻃﺒﯿﻌﯽ و ﻋﺎرﺿﻪ دار ، ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ در ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ اﯾﻦ رﺷﺘﻪ ﻧﯿﺰ ﺷﺮﮐﺖ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.

رشته زنان و زایمان یکی از رشته های تخصصی پایه  علوم پزشکی است که به پیشگیری، غربالگری،تشخیص، درمان و پیگیری بیماری های دستگاه تولید مثل زنان و عواملی که بر ارتقای سلامت زنان در این حیطه تاثیر می گذارد و همچنین به مراقبت و مداخلات مرتبط با مادر در حین بارداری و زایمان فیزیولوژیک و پرخطر می پردازد. فارغ التحصیلان این رشته مهارتهای تخصصی در زمینه های آموزشی پژوهشی و درمانی در اختیار جامعه قرار خواهند داد.

گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از با سابقه ترین گروه های دانشگاه است که از بدو تأسیس دانشگاه فعالیت داشته است و سال های متمادی است که تربیت دستیار تخصصی زنان و زایمان در این گروه صورت می گیرد. از سال 1363 و ملحق شدن بیمارستان مهدیه و بوعلی، شش بخش آموزشی زنان شامل بخش زنان پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان شهدا، طالقانی، امام  حسین⁽ᵋ⁾و لقمان وجود داشت که بعداً با جدا شدن بیمارستان بوعلی از دانشگاه پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان و درمانی شدن بخش زنان بیمارستان لقمان، هم اکنون چهار بخش آموزش فعال در بیمارستان های شهدا، امام حسین⁽ᵋ⁾، طالقانی و مهدیه وجود دارند بطور متوسط سالیانه بین 26-22 نفر دستیار وارد و همین تعداد نیز فارغ التحصیل می شوند. این گروه اضافه بر تربیت دستیار در زمینه پزشکی عمومی آموزش ، کارآموزان و کارورزان از بخش های مادر بوده و سالیانه پذیرای بیش از 100 نفر کارورز و کارآموز می باشد.

همچنین گروه زنان رشته های فلوشیپی مربوطه را راه اندازی نموده و اولین پذیرش دستیاری فلوشیپی متعلق به فلوشیپ نازایی بود که از سال 1389در بیمارستان طالقانی راه اندازی شد و تا کنون 12 فلوشیپ نازایی تربیت و فارغ التحصیل شده اند.

دومین پذیرش دستیاری فلوشیپی، فلوشیپ انکولوژی زنان در سال 1391 و در بیمارستان امام حسین (ع) بودکه تا کنون 12 فلوشیپ فارغ التحصیل شده .

سومین پذیرش دستیاری فلوشیپی ، فلوشیپ پریناتولوژی و در بیمارستان شهدای تجریش در سال 1394 و تا کنون 4 فارغ التحصیل داشته است.

همچنین پذیرش فلوشیپ نازایی در بیمارستان مهدیه در جریان بوده و پس از تایید نهایی وزارت بهداشت امکان پذیرش دستیار فلوشیپ نازایی در این مرکز وجود دارد. بخش های نازایی تابعه دانشگاه دارای پتانسیل بسیار بالایی می باشد و هر چهار مرکز بعنوان مراکز ریفرال بوده و بیماران از مزراکز درمانی تابعه دانشگاه اعزام –پذیرش و درمان میشوند.

اعضای هیأت علمی گروه زنان شامل 30 نفر هیأت علمی آموزشی می باشند که از این تعداد 7 نفر استاد،10 نفر دانشیارو 13 نفر استادیار می باشند. مدیر گروه زنان فعلی سرکار خانم دکتر مریم سادات حسینی، معاون اموزش گروه و  ریاست بخش زنان بیمارستان شهدا سرکار خانم دکتر لادن آجری، ریاست بخش پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان و نازایی بیمارستان طالقانی سرکار خانم دکتر ساغر صالح پور،  ریاست بخش زنان بیمارستان مهدیه سرکار خانم دکتر طیبه جاهد بزرگان و  ریاست بخش زنان و انکولوژی زنان بیمارستان امام حسین (ع) سرکار خانم دکتر مریم سادات حسینی می باشند.

 هیأت علمی فلوشیپ نازایی6 نفر فلوشیپ، فلوشیپ انکولوژی5 نفر ، فلوشیپ یورگاینکولوژی 1 نفر می باشند. مدیر برنامه نازایی سرکار خانم دکتر ساغر صالح پور، مدیر برنامه آنکولوژی سرکار خانم دکتر مریم سادات حسینی و مدیر برنامه پریناتولوژی سرکار خانم دکتر پریچهر پورانصاری می باشند.همچنین گروه زنان در پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان پکیج آموزش زنان اعمال جراحی لاپاراسکوپی فعال بود و لاپاراسکوپی تشخیصی و پیشرفته در بیمارستان های تابعه و خصوصأ بیمارستان شهدای تجریش انجام میشود. در برنامه اموزشی –درمانی گروه زنان نگرش به سلامت محوری-کرامت انسانی-اولویت قرار دادن سلامت در سطح ملی –جامع نگری و ارج نهادن به معنویات و رعایت اخلاق حرفه ای سرلوحه کار قرار داده شده است و اساتید با علاقه و تلاش بسیار در ارتقاء آموزش دستیاران- دانشجویان و درمان بیماران مشغول به ارائه خدمت می باشند..

درمانکده برای بهبود و تسریع روند درمان بیماران، با همکاری بهترین پزشکان این حوزه، امکان نوبت دهی اینترنتی برجسته ترین پزشکان متخصص، فوق تخصص و پروفسور متخصص زنان در تهران را فراهم کرده است. برای انتخاب پزشک خوب زنان و زایمان بدون نیاز به مراجعه حضوری و تماس با مطب برای دریافت نوبت، به لیست بهترین پزشکان زنان مراجعه کرده و با توجه به اولین نوبت خالی پزشک، نظرات بیماران، تلفن مطب و آدرس مطب نوبت خود را آنلاین رزرو کنید.

عمل جراحی مناسب، ارزیابی قبل و بعد از عمل و … نقش دارد.

اهداف آموزش کلی

با در نظر گرفتن ماهیت رو به رشد و پویای رشته زنان و زایمان، متخصصان این رشته باید در زمینه های زنان، مامایی، مراقبت های بهداشتی، پیشگیری و درمان تبحر لازم را داشته باشند.

در یکی از فلوشیپ های انکولوژی زنان، اختلالات کف لگن زنان، پریناتولوژی (طب مادر و جنین)، لاپاراسکوپی، نازایی و ناباروری و … آموزش می بینند.

 

 

 

این شورا متشکل از مدیرگروه –روسای بخش ها ومعاونین اموزشی بخش ها و مدیران برنامه فلوشیپی می باشد و جلسات بطور منظم ماهیانه میشود.کلیه تصمیم هایی که در حیطه وظایف مدیرگروه است،  ملزم به طرح در شورای اجرایی گروه می باشد و پس از تصمیم گیری در شورا، اجرایی خواهد شد .صورتجلسه شورا هر ماه جهت معاونت محترم  آموزشی دانشگاه و ریاست محترم دانشکده پزشکی ارسال میگردد. در سال گذشته 12 جلسه برگزار شده است.

کمیته پژوهشی گروه :

مسئول کمیته پژوهشی : سرکار خانم دکتر مینو یغمایی می باشند  وظایف کمیته پژوهشی تشکیل منظم جلسات پژوهشی در مراکز و بررسی پروپوزال ها، تشکیل جلسات دفاع از پایان نامه، کمک به ارائه مقاله از پایان نامه ها می باشد. صورتجلسات جهت معاونت پژوهشی دانشکده ارسال میگردد.

کمیته امتحانات:

مسئول:  سرکار خانم دکتر طیبه جاهد بزرگان

این کمیته شامل دو بخش امتحان تئوری و امتحان OSCEاست . مسئول طراحی و برگزاری امتحان تئوری،  سرکار خانم دکتر طیبه جاهد بزرگان و مسئول  امتحان OSCEسرکار خانم دکتر زهرا حیدر می باشد.

وظایف : برگزاری امتحانات دوره ای که سال های گذشته دو امتحان متمرکز با 150 سوال و یک سال اخیر: برگزاری امتحانات ماهیانه و یک امتحان متمرکزتئوری می باشد و همچنین برگزاری 2 بار امتحان OSCEکه برای هر رده دستیاری سوالات متفاوت طراحی میشود.

کمیته سمینار، کارگاهها و باز آموزیها

مسئول کمیته : سرکار خانم دکتر سودابه درویش

برگزاری کارگاههای روش تحقیق، پرونده نویسی، هیسترسکوپی و لاپاراسکوپی،   آنکولوژی ( کولپوسکوپی)

احیاء نوزاد،پلویک و یورودینامیک،زایمان فیزیولوژیک، احیای بزرگسال، مورتالیتی و موربیدتی مادران باردار، ماموگرافی، خونریزی های بعد از زایمان از جمله وظایف این کمیته است.

ابتدای هر سال برنامه یکساله طراحی، زمان بندی و اجرا میگردد. اکثر اعضای هیأت علمی در برگزاری کارگاهها مشارکت دارند. شرکت در کارگاهها الزامی و بخشی از نمره درون بخشی دستیاران را به خود اختصاص میدهد.

کمیته کارآموزی و کارورزی:

 منتور ارشد دکتر صدیقه حسینی و پرسپتور ارشد دکتر لیلا نظری

وظایف کمیته: تهیه Log bookانترنها و نظارت بر انجام بهینه آنها در بخش ها

تهیه مولتی مدیای دروس دانشجویی

تهیه Study guide دروس دانشجویان

برگزاری امتحانات متمرکز پایان دوره – کارآموزان

نظارت بر انجام آموزش یکسان اینترنها در بخشها

8. ایجاد وب سایت گروه زنان:

مسئول: دکتر لیلا نظری

 سایت گروه زنان یکی از بهترین و پربازدیدکننده ترین سایت های دانشگاه می باشد و بسیاری از اقدامات انجام شده جهت اطلاع و استفاده در آن قرار میگیرد.

– ایجاد ایمیل گروه زنان جهت تبادل بهتر اطلاعات

– ایجاد گروه هیات علمی در واتساپ جهت اطلاع رسانی و مشارکت علمی اعضای گروه

ایجاد گروه های دستیاری جهت هر رده بطور مجزا با مدیر گروه در واتساپ

9. راه اندازی مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماریهای زنان

مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماری های زنان از سال 1393 فعالیت خود را در زمینه های پژوهشی، آموزشی شروع نموده است. ریاست مرکز خانم دکتر فرح فرزانه دکترای تخصصی زنان و زایمان – فلوشیپ انکولوژی می باشد. این مرکز مستقردر بیمارستان امام حسین (ع)می باشد. اعضای مرکز شامل هیات علمی و شورای پژوهشی این مرکز حدود 50 نفر می باشند که رشته های تخصصی آنان شامل: متخصص زنان و زایمان – فلوشیپ نازایی – فلوشیپ انکولوِژی –  فلوشیپ پریتانولوژیفلوشیپ کف لگن می باشد. طرح های مصوب مرکز در حوزه زنان و بیماری های زنان حدود 68 طرح و مقالات  چاپ شده با افیلیشن مرکز بیش از 40 مقاله  می باشد.

برگزاری کمیته های پژوهشی درمانی به منظور ارتقاء کیفیت درمان مطابق با استانداردهای نوین و انجام پروژه های پژوهشی بر مبنای اطلاعات ثبت شده از بیماران از جمله فعالیت های این مرکز است.

برگزاری کنگره بین المللی چالش های بالینی در مامایی در زنان و نازایی (DTOGI) که هر دو سال یکبار برگزار میشود. از اقدامات مهم این مرکز می باشد.

برنامه راهبردی و چشم انداز های گروه زنان

آموزش فلوشیپ:

  1. جذب فلوشیپ از بین دانش آموختگان برتر
  2. ارتقائ وتهیه برنامه منسجم آموزشی فلوشیپ  و نظارت بر اجرای آن
  3. راه اندازی دستیاری  فلوشیپ یوروکاینکولوژی (کف و لگن) و لاپاراسکوپی و لاپاراسکوپی در انکولوژی
  4. افزایش ظرفیت دستیار فلوشیپ در رشته های موجود از جمله آنکولوژی-نازایی-پریناتولوژی
  5. تصمیم گیری و سعی در جذب فلوشیپ خارجی

شاخص:افزایش تعداد و نوع رشته های فلوشیپ و افزایش کلی تعداد دستیار فلوشیپ در 5 سال آینده

2. آموزش دستیاران :

  1. ارتقاء آموزش دستیاران بطوریکه میزان نمرات کمی بورد(میانگین) و تعداد قبولی بورد (درصد) افزایش یابد.
  2. تهیه برنامه منسجم آموزش دستیاری بر مبنای شاخص های فوق تخصصی شامل آنکولوژی-نازایی-پریناتولوژی-لاپاراسکوپی- کف لگن

شاخص:افزایش میانگین نمره کتبی ارتقاء هر دوره و میانگین نمره کتبی پره بورد و ارتقاء  و درصد قبولی بورد شفاهی و کتبی

      آموزش کارورزان:

  1. ارتقاء آموزش کارورزان در حوزه  بالینی از طریق تماس بیشتر با اساتید
  2. تهیه برنامه آموزشی مشخص بالینی کارورزان در بخش های بالینی 4 مرکز حتی الامکان با یکسان سازی و نظارت هر چه بیشتر بر اجرای ان در مراکز و تعیین سهم ساختارمند همه اعضاء هیأت علمی در آموزش بالینی کارورزان
  3. ارتقاء آموزش کارورزان در حوزه تئوریک  از طریق اجرای ارزشیابی تئوریک اخر دوره بطور یکسال

شاخص:  ارزشیابی برونی دانش اموختگان و انجام مصاحبه یا پرسش نامه  با افراد پس از پایان بخش و بررسی نمرات سالانه

آموزش کارآموزان :

  1. ارتقاء آموزش کارآموزان در حوزه بالینی از طریق تماس بیشتر با اساتید بصورت راندهای بالینی و تعیین جایگاه آموزش بالینی با اساتید
  2. تهیه برنامه آموزشی بالینی کارآموزان و حضور در بخش های بالینی 4 مرکز حتی الامکان یکسان سازی و نظارت هرچه بیشتر بر اجرای آن در مراکز و تعیین سهم ساختارمند همه اعضای هیات علمی در اموزش بالینی کارآموزان
  3. ارتقاء آموزش کارآموزان در حوزه تئوریک ازطریق اصلاح و ارتقاء آموزش اساتید بالینی بر اساس رفرانسهای جدید

شاخص:ارزشیابی بیرونی بالینی قبل اینترنی و بررسی نمرات مربوط به دروس زنان در امتحان  پره انترنی

کیفیت آموزشی اعضای هیات علمی :

  1. درخواست برنامه اموزشی به فلوشیپ/دستیاران/کارورزان و کارآموزان از تک تک اعضای هیات علمی
  2. توانمند سازی اعضای هیات علمی به روش جدید در روش های تدریس و ارزشیابی (طراح سوال) مناسب چند گزینه ای و آزمون های عملی آسکی وPMP   و سایر روشها
  3. دخیل کردن بار اموزش و عضو هیات علمی در ارتقاء عمودی و افقی ارائه مستندات توسط هیأت علمی به شورای آموزشی گروه جهت دریافت پایه سالیانه و یا تمدید پیمانی اعضای هیات علمی

ارتقاء پژوهشی اعضاء هیأت علمی:

  1. شرکت اساتید در کارگاههای پیشرفته روش تحقیق
  2. اختصاص ساعات کاری برای  فعالیت های پژوهشی
  3. سعی در تامین مشاورین آماری و اپیدمیولوژی جهت گروه و مرکز تحقیقات
  4. تاکید بر اجرای کامل قانون الزام دستیاران به نگارش مقاله معتبر (ISI) از پایان نامه ها وطرح های پژوهشی
  5. تشویق اساتید و دستیاران به برگزیدن عناوین پایان نامه های کاربردی در و مورد نیاز در سطح ملی

ارتقاء کیفیت مراقبت های درمانی در مراکز آکادمیک گروه زنان

  1. تقویت شاخه های فلوشیپی آنکولوژی –نازایی-پریناتولوژی-یوروگاینکولوژی-لاپاراسکوپی بطوریکه در یک یا دو مرکز از 4 مرکز دانشگاهی گروه زنان هر یک از موارد فوق بصورت قطب ارجاع بیماری های زنان و مربوط به آن رشته شود.
  2. جذب نیرو های کافی فلوشیپ در رشته های 5 گانه فوق الذکر بطوریکه در کلیه مراکز حداقل یک نفر از هر رشته حضور داشته باشد.
  3. تامین تجهیزات لازم برای فعالیت حداکثری رشته های 5 گانه فوق الذکر شامل

 

 

تعداد
امتیازی ثبت نشده است
سطح آموزش پیشرفته
مدت دوره: 03:04ساعتتعداد بازدید: 394
منبع

لکچریو

نوع فایل

ویدئو

قوانین و مزایای استفاده

  • دسترسی به فایل محصول به صورت مادام‌العمر
  • تضمین کیفیت آموزش ها
  • فعال‌سازی آنی لینک دانلود، پس از ثبت سفارش
  • پزشک آموز هیچ مسئولیتی در قبال محتوای به اشتراک گذاشته شده نخواهد داشت.
قیمت دوره

184,000 تومان

تعداد