آموزش مدیکال ترمینولوژی

اطلاعیه مهم

نحوه قیمت گذاری محصول

مدرسین/مدرس این اثر هیچ گونه مبلغی بابت حق التدریس این محتوا دریافت نکرده و کلیه هزینه های مربوط به حق التدریس به حساب موسسات خیریه طرف قرارداد و بورسیه تحصیلی دانشجویان نیازمند اختصاص می یابد. بخشی از قیمت فعلی، به منظور تامین هزینه های نشر و پشتیبانی سالیانه این محصول در سایت پزشک آموز تعیین گردیده است.

آموزش مدیکال ترمینولوژی

Terminology واژه‌ای انگلیسی به معنی مدیکال ترمینولوژی است که به مفهوم علم مطالعه واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی می‌باشد. مبحث ترمینولوژی به ترجمه کلمات تخصصی در یک حوزه خاص ارتباط پیدا می‌کند. به این ترتیب نقش ترجمه در مواجهه با اصطلاحات تخصصی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در واقع برای مترجم متون تخصصی ،تسلط و احاطه به زبان مقصد کافی نیست بلکه با دانش کافی و آشنایی با اصطلاحات علمی در حوزه مورد نظر باید بتواند متن را درک کرده و متوجه موضوع تخصصی هم بشود.

دوره مدیکال ترمینولوژی به مسائل مختلف در این حوزه می‌پردازد. امید است کاربران پزشک آموز پس از گذراندن این دوره، بتوانند بخش اعظمی از نیازهای خود را برآورد نمایند.

این دوره برای چه کسانی مفید است:

  • دانشجویان پزشکی
  • دانشجویان مامایی
  • دانشجویان علوم پایه
  • دانشجویان پرستاری
  • دانشجویان پیراپزشکی

برای دیدن ویدیو های بیشتر میتوانید به صفحه آموزه علمی ما سر بزنید

معرفی دورهنمایش رایگان

اختصارات بخش 1

35دقیقه

اختصارات بخش 2

41دقیقه

اختصارات بخش 3

36دقیقه
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 1
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 1 فروش
0
0
0
0
0
  1. سبحان

    در تاریخ

    پاسخ

    ممنون بابت ویدیو های اموزشی خوبتون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال محصول

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

قیمت دوره

61,000 تومان

آموزش مدیکال ترمینولوژی دکتر ابراهیم نصیری

Terminology واژه‌ای انگلیسی است که به مفهوم علم مطالعه واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی می‌باشد. مبحث ترمینولوژی به ترجمه کلمات تخصصی در یک حوزه خاص ارتباط پیدا می‌کند. به این ترتیب نقش ترجمه در مواجهه با اصطلاحات تخصصی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در واقع برای مترجم متون تخصصی ،تسلط و احاطه به زبان مقصد کافی نیست بلکه با دانش کافی و آشنایی با اصطلاحات علمی در حوزه مورد نظر باید بتواند متن را درک کرده و متوجه موضوع تخصصی هم بشود.

دانشجویان پزشکی، دانشجویان علوم پایه، دانشجویان پرستاری مامایی، دانشجویان پیراپزشکی

ویدیو آموزشی رشته های پرستاری ، پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و مامایی از سایت آموزشی پزشک آموز اولین رسانه دیجیتال آموزشی در حوزه علوم پزشکی …

مجموعه آموزش های پزشک آموز در زمینه پزشکی و مباحث مرتبط با آن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزش مدیکال ترمینولوژی در علوم پزشکی جایگاه و اهمیت ویژه ای دارد. این مبحث برای دانشجویان رشته های آموزش مدیکال ترمینولوژی و داروسازی و دندانپزشکی و رشته های علوم پزشکی یکی از دروس اصلی و تخصصی است و شاید بتوان از دغدغه های مهم دانشجویان دانست. علاوه بر این که دانشجویان علوم پزشکی در دانشگاه این درس را آموزش می بینند اما در پذیرش پزشکی دانشگاه های اروپا، در سوالات آموزش مدیکال ترمینولوژی یا انگلیسی تخصصی از سوالات مدیکال ترمینولوژی استفاده می شود.

ترمینولوژی به معنای مطالعه واژه ها و اصطلاحات در یک بخش خاص است. از این رو ترمینولوژی یعنی اصطلاح شناسی یا آموزش مدیکال ترمینولوژی شناسی. از این رو مدیکال ترمینولوژی به معنی شناخت و معنی کلمات و اصطلاحات حوزه علوم پزشکی است. مطالعه این مبحث به دانشجویان علوم پزشکی کمک می کند تا درک بهتری نسبت به دروس پیاه ای خود داشته باشند.

 

 

با کتاب مدیکال ترمینولوژی به سرعت در اصول اصطلاحات پزشکی تسلط پیدا کنید و تقریباً بلافاصله شروع به گفتن و نوشتن اصطلاحات کنید! با استفاده از روش های اثبات شده یادگیری داوی-الن چابنر، کتاب Medical Terminology: A Short Course اطلاعات زمان بر و غیر ضروری را حذف می کند و به شما کمک می کند تا دایره واژگان پزشکی از پسوندها، پیشوندها و ریشه کلمات که بیشترین مواجه می شوید بسازید.

در کتاب ترمینولوژی پزشکی اصطلاحات پزشکی در زمینه آناتومی و فیزیولوژی انسانی برای کمک به شما در درک دقیق معنای آنها معرفی شده اند و مطالعات موردی، پرچم ها و فعالیت ها نحوه استفاده اصطلاحات پزشکی را در عمل نشان می دهند. با استفاده از مواردی چون انیمیشن های پزشکی، بازی با کلمات و فلش کارت در وب سایت همراه Evolve، از اینکه اصطلاحات پزشکی به راحتی به بخشی از واژگان شما تبدیل می شود شگفت زده خواهید شد.

آموزش مدیکال ترمینولوژی ساده، واضح و غیرفنی اصطلاحات پزشکی را از بین می برد حتی اگر آموزش مدیکال ترمینولوژی کمی در پزشکی یا علوم داشته باشید. رویکرد خودآموزی متن / کتاب کار یادگیری را در هر مرحله از راه با برچسب گذاری نمودارها، آزمون های تلفظ و برگه های بررسی در کل کتاب تقویت می کند.

کتاب اصطلاحات رشته پزشکی به انگلیسی Medical Terminology به صورت کاملا مصور و رنگی در ۴۳۹ صفحه از جانب انتشارات معظم Elsevier چاپ و منتشر شده است. نسخه ای که در اینجا به آن می پردازیم آخرین نسخه این کتاب یعنی ویراست ۶ آن می باشد. امید است کتاب حاضر مورد توجه کلیه علاقمندان به علوم پزشکی واقع گردد. در ادامه می توانید به دانلود رایگان کتاب ترمینولوژی پزشکی از لینگومن اقدام فرمایید.

تعداد
امتیازی ثبت نشده است
سطح آموزش متوسط
مدت دوره: 01:52ساعتتعداد بازدید: 1041
نوع فایل

ویدئو

قوانین و مزایای استفاده

  • دسترسی به فایل محصول به صورت مادام‌العمر
  • تضمین کیفیت آموزش ها
  • فعال‌سازی آنی لینک دانلود، پس از ثبت سفارش
  • پزشک آموز هیچ مسئولیتی در قبال محتوای به اشتراک گذاشته شده نخواهد داشت.
مدرس

دکتر ابراهیم نصیری

استادیار طب سنتی ایرانی
قیمت دوره

61,000 تومان

تعداد